szerda, január 19, 2011


nem hogy jövő ősszel, de már most tavasszal fizetnem kell a portugál szakon. ideje eldöntenem, ér-e 120 ezer forintot ez a nyomorék kis ba-s diploma. elég szomorú, hogy ez nem egyértelmű, mert még egy középfokú nyelvvizsga is többet ér szvsz annak a szemében, aki kicsit is ismeri a tanszéket. nekem hálistennek van összehasonlítási alapom, a spanyol tanszék csak egy emelettel van feljebb, de fényévekben lehet mérni a színvonalbeli távolságot, pedig a spanyol se egy harvard, na.

az meg bosszantó, hogy ha a költségtérítéses néni már a félév elején ezt nyilatkozta volna, és nem azt, hogy még a jövő őszi félévem is államis, akkor nem is regisztráltam volna ősszel a portugálon, azaz most lenne még egy ingyen félévem. mert ősszel egy olyan tárgyam sem volt, ami nem ért volna rá tavaszig, most viszont van. a néni erre azt mondta, hogy gyorsan változnak a jogszabályok. szerintem meg csak elbaszta ősszel, és most hárítja a felelősséget, hogy gyakorlatilag az ő elbaszása miatt kell fizetnem.

annyira örülök.

a legrosszabb az egészben, és ami miatt a legidegesebb vagyok persze, az az, hogy a dél-amerika alapom fogja bánni. szóval a kérdés igazából ez: egy portugál ba-s diploma ér többet, vagy az, hogy államvizsga után eltávozzak A másik kontinensre? (persze erre felhasználhatnám azt a pénzt is, ami nemesebb célokra gyűlik sok-sok éve, de ennél én sokkal racionálisabb vagyok.)

na jó, igazából csak nem akarok fizetni ezért a szarért.

és még ez az idő is, bazmeg.

1:42 du. |