csütörtök, november 25, 2010


noha már jó ideje nem bliccelek a bkv-n, régen is utáltam, ma felszálltam a 178a-ra a tegnap lejárt bérletemmel. csupán azért, mert a megállóban nincs pénztár, nekem pedig sietnem kell órára.

körülbelül már ekkor biztos voltam benne, hogy jönni fog ellenőr, noha az elmúlt fél évben csak egyszer láttam ezen a "hetesbuszos" szakaszon, akkor se kért tőlem semmit. "na de miért pont most jönne? idén ez a kétszázadik alkalom, hogy itt utazok, és az első, hogy nem jó a bérletem."

és az első, hogy jön az ellenőr. igen, persze, tényleg pont most jött. pedig összesen három megállót kell utaznom a busszal, de az első után megjelent, a másodikon pedig leszállított. nem tudom, elhitte-e, hogy még ma fogok venni másikat és nagyon sajnálom, de tényleg vettem azóta. ezt úgy szívesen megüzenném neki, hogy nyugodtabb legyen a lelkiismerete. meg hogy egy kicsit bosszantsam, amiért nem engedett elmenni az astoriáig.

egyébként ez már majdnem annyira triviális, mint a berlini egy házban lakós történet. véletlen, mi?

11:10 de. |