csütörtök, április 22, 2010


hát, nem volt épp egyszerű, de kb 56 óra utazgatás után haza is értem. vonat, komp, stopp (kb 1400 km), a végén egy kis busz. és 80 euróból megúsztam az egészet, sőt, az egyik csávó még egy öteuróst is a kezembe nyomott, "vészhelyzet esetére", mintha öt euróval bármit kezdhetne az ember vészhelyzet esetén, de mindegy, jófej. bordeaux-tól burgosig egy busszal jöttem, ami előtte párizsba vitt vulkánkárosult turistákat, vissza meg üresen jött, és a két sofőr még vacsizni is meghívott. egyébként tisztára megérte ez az utazás, franciaország gyönyörű zöld meg virágos, és legalább láttam baszkföldet, ami meg váó, milyen hegyek vannak. és hazaérni hatalmas boldogság volt, meg tök büszke is vagyok magamra, hogy ennyit lenyomtam egyedül (:

london mellesleg nagyon jó volt, csak utolsó nap kezdtünk el idegeskedni a vulkán miatt, addig felhőtlen (sic!) nyaralás (: szép idő, természetesen sok kaja, sok fetrengés, sok kultúra, szerencsére kihagytuk az uncsi turistadolgokat, viszont sajnos lemaradtunk a lou rhodes koncertről.

itt meg mennydörgős vihar, ennyit a teregetésről.

3:21 du. |