vasárnap, szeptember 06, 2009


rainbow parti nagyon móka volt, bár megérkezéskor még nagyon megijedtem a punnyadástól, de aztán jó kis beszélgetések és a nagyszerű kisterem megoldották az estét, még kalkbrennert is játszottak, hahh.

ma egykor keltem, majd tűzrakteret mutogattam kyle-nak, ami egészen kifejlődött, mióta legutóbb voltam, tök jó. aztán finomságok a szerájban, majd kerepesi temető, ami meg a legjobb temető ever, még tán azt a párizsit is veri. viszont láttunk két szexelő fiatalt a padon, az kicsit elrontotta a meghitt nyugalmat. végül pedig sikerült elérni, hogy elég késő legyen már kyle-nak elindulni, hanem majd holnap, csak ne lenne három órám meg még a beköltözés is...

közben meg kurucinfó sztár lettem, amazing. büszkeség. csak berakhattak volna valami előnyösebb képet is.

a városnak pedig csodás naplemente-színe van innen a 15. emeletről.

6:25 du. |