hétfő, augusztus 17, 2009


na kis szigeti zeneiség.

a naive new beaters-t néztük meg a faith no more helyett, és nem bántuk meg. a srácok viccesek, a zene meg végig-végig ugrálós-táncolós. kábé ugyanolyanok, mint a klipben.

a maximo park ismeretlenül is simán lekörözte a szintén hatórás és egyébként zeneileg szipiszupi klaxons-t, akik olyanok voltak, mint a sértődött gyerekek, néha beszúrva egy kedvetlen és hiteltelen 'it's a pleasure'-t. másnap a maximo meg talán feleakkora közönség előtt lendületes és borzasztóan közvetlen meg szimpatikus koncertet nyomott le, a végén egyesével megköszönte az összes nyakbanülő őrültnek ("i especially loved the polar bear and the box-head guy"), ő próbálkozott a legtöbb magyar mondattal, és nem csak a 'mi vagyunk a maximo park'-ig jutott.

persze az egyik legjobb a blasted mechanism volt, új lemezhez új jelmezek dukálnak, és bár jobban szerettem a régieket, a buli majdnem olyan ütős volt, mint a hajón. a különbség mindössze a méteres köz és a kerítés a színpad és a közönség között, de elég arra, hogy a didzseridús ne ugorjon be a közönségbe, ne udvarolja körbe a csajt, akit véletlenül megütött a hangszerével az első sorban, és ne tudjak lepacsizni a szárnyassal, akinek most már nincsenek szárnyai. szóval az a38 színpad remek volt, de az a38 még sokkal jobb. i like to party, do you like to party?

futottak még: iamx (remek, őrült szintis csajjal a főszerepben), nouvelle vague (háttérzene), ska-p (semmi új, szó szerint), kispál (elég jó), zagar (fasza), the tings tings (asszem végigültük), bloc party (valahogy nem maradandó), fatboy slim (gyenge), haydamaky (túl korán), pendulum (egyik legpozitívabb élmény, kéne még), prodigy (a szupijóba belejátszott némi bor, de hiszek neki), placebo (nem éppen ezzel voltam elfoglalva közben, felén bőgés, másik felén netsátor), offspring (nem is tudom, ugráltam, de közben a fejemben laktam, meg cd-tünetek), erik sumo (vidám).

amit bánok: elmaradt vive la fete és tömegnyomoros-fáradt kihagyott squarepusher. meg még a la fura dels baus, a katalánság miatt. meg a sleeping cell, amit a sátorból hallgattam, pedig igencsak ugrálós.
és akkora popper tahó vagyok, hogy a nagyszínpad - a38 - mr2 tengelyről ki sem mozdultam.

8:56 du. |