péntek, március 06, 2009


ha összeadnánk a ma este a portugál tanulmányi tervvel töltött időt, nem lenne több félóránál, mégis hajnal fél ötig tartott. de nem ám haszontalanul telt ez az idő, mert kitaláltam, hogy milyen jó lenne főzőtanfolyamra menni (főleg a késesre meg a japánosra), megtudtam, hogy van manga szakácskönyv, jucussal kitaláltuk, hogy tavasszal a napsütésben tartunk egy sushi-pikniket, szóval csupa-csupa halaszthatatlan dolog. azt is megtudtam például, hogy milyen egy jó bento-doboz.

álmodozásaim során amúgy gyakran elképzelem, hogy milyen lesz, ha majd már normális, kolin kívüli életem lesz, mert akkor biztosan sokkal rendesebb lány leszek, mert sokkal több helyem lesz a dolgaimnak, és nem kell a földön szanaszét dobálni mindent. a hűtőm és a kamrám mindig tele lesz egészséges finomságokkal, rengeteg időm lesz főzni, megtanulok varrni is, mert végre lesz egy sarok, ahol elfér egy varrógép. csupa-csupa kreatív és dizájnos dolgot fogok kitalálni, és az akváriumot is olyan helyre teszem, ahol könnyű elérni tisztításhoz. mert álmomban végtelen időm van, amit nem cseszek el hülyeségekkel. álmomban ötnél több barátom van, akik hetente egyszer-kétszer átjönnek finom borokkal, én meg tökéletes vacsorákat készítek nekik. ez mind nagyon felnőttesen hangzik, tudom, ijesztő, de úgyse lesz így, you know.

4:24 de. |