kedd, március 11, 2008


miután a weeds elfogyott, az l word-öt pedig utolértem, a queer as folkból megy mostanában napi több rész. második évadnál vagyok, öt van belőle, előre rossz, hogy el fog fogyni. a qaf a tlw elődje és egyben ellentéte, mivel fiúk vannak benne. meg sok szex és sok drog és sok parti.
nem tetszik benne a rengeteg buzi-klisé, a bőrnadrág meg ilyenek, de ettől igazán el lehet tekinteni, és ami marad, az gyönyörű. gyönyörű, ahogy megcsókolják egymást, ahogy szexelnek, minden. És sokkal "szebb" (izgatóbbat írnék, ha az nem lenne annyira béna szó), mint akár a heterók, akár a leszbikusok. a tlw-nél általában el is nézelődök szexjelenet közben, annyira uncsi. Bezzeg a queer as folk. (csak ne lenne annyira kilencvenes évek.) Na most mondhatja bárki, hogy nincs minden rendben velem, de mi mást bizonyít ez, mint hogy teljes mértékben a pasikhoz vonzódom? És mivel lány vagyok, ebben senki nem találhat kivetnivalót.
(vajon miért kezdtem el nagybetűvel írni?)
ha megkérdeznék tőlem, melyik a kedvenc szexjelenetem a filmtörténelemben, azt mondanám, az a bizonyos a segunda pielben. gyönyörű. de az y tu mamá tambiénben is az a legszebb, amikor a hármasból a két srác kerül össze.

10:41 du. |