hétfő, január 14, 2008


Szeptemberben beszámoltam arról, hogy van szép bicikli. Na hát még mindig van, és vettem hozzá sisakot meg u-lakatot meg lámpát, és igen, még mindig azzal járok. Naponta öten kérdezik meg, hogy így télen is? Amit én nem is értek, mert gyalog is hideg van, de úgy háromszor annyi idő eljutni A-ból B-be. BKV-val általában nem tudok menni, mert a belvárosban az nem működik, szóval marad a gyaloglás, de mégis kinek van arra ideje? Szóval bicikli. Ráadásul vidéken, ahol én felnőttem, szintén nem volt más, nem hordta a popsim autóval senki, úgyhogy egyszerűen ez a természetes, biciklizni egész télen.
Azt a buszsofőrt viszont nem zártam a szívembe, aki az Astorián állt a pirosnál, és ahogy mentem el mellette jobbról (tudom, hogy nem szabályos), direkt rákanyarodott a busz elejével a padkára, nehogy elférjek.

5:17 du. |