csütörtök, december 06, 2007


tudom, hogy a legegyszerűbb minden szarságot a genetikára fogni, de tény: apu is egy hülye függő volt, és én is az vagyok. csak a sorozatokba nehezebb belehalni, mint a piába, cigibe, gyógyszerbe (piára). meg a szerencsejáték, de abba nem halt bele. nem abba halt bele.

szóval nekem a sorozatok, 4-et néztem mostanában párhuzamosan, és mindnél elértem sajnos oda, ahol az amcsik tartanak. ráadásul a weeds-nek vége is egyelőre. úgyhogy újakat kerestem. búúúú. csak várom, hogy lejöjjenek.

a weeds egyébként a kedvenc kedvenc, a scrubs igazából már nem tetszik, de azért még nézem, a grey's is lapos (vagy csak nem jó, hogy hetente csak egy jön - az az igazi, mikor legalább hármat nézel zsinórban), a dexter még oké.
a weeds tisztára olyan, mint az amerikai szépség, csak többnyire viccesebb. szeretem ezt a "bizarr amerikai kertvárosok" témát.

és az utolsó weeds-ben volt a state radio-tól a keepsake, meg is lehet hallgatni, ami most azt csinálja, amit az ilyen jó számok szoktak: lejátszatja magát ötvenszer, hogy aztán elveszítse a varázsát.

ez az egész azért van egyébként, mert nyűgös a lelkem, és ilyenkor semmi hasznosat nem tudok csinálni, hanem órákig sorozatot nézni, amiből most nincs egy se a gépemen.

3:11 du. |