csütörtök, november 01, 2007

nna, hazaértünk szardíniáról.
az ottartózkodás naccerű volt, de az utazgatás most kicsit lefárasztott. tegnap ötkor keltünk, kigyalog az algherói útra, stopp reptérig, repülő hahnra, hahnon egész nap ücsörgés, nyolckor este gép pozsonyba, ottalvás, ma reggel busz pestre, koliban egy gyors kör, aztán vonat haza, ami 100 percet késett, mert nagykőrösön a szembevonat alá került egy nő. olyanokat mondtak ott, hogy "megtaláltam a szemét". bezzeg semmit se ír róla az index.
ha nem sziget lenne, ennél sokkal gyorsabban hazaértünk volna stoppal (-;

sok pizza, tészta, bor, sajt, méz, hal, gránátalma, tiramisu. ha lett volna nem-kézipoggyászunk, sokkal több dolgot hoztam volna haza. de azért így is jöttek, köszi lóri. ha valami hiányzik, az a normális pékség. csuda tengerpartok és hegyek, csinos városok-falvak. hosszú szieszta, amikor tényleg senki nincs az utcán. könnyű stopp, így a helyiekkel sokat ismerkedtünk. mindenki csak olaszul tud. a lakás bosa főutcáján, ami csak a mienk volt. és bosa mindenek felett. majd lesznek képek, meglátjátok.

öt nap, plusz kettő utazás. fejenként minden szuvenyírrel együtt kb 55 eurót költöttünk, plusz 3600 ft buszjegy és kb 45 euró repjegy.