szombat, szeptember 22, 2007


most olyan leszek, mint amikor mondják, hogy "én nem vagyok fajgyűlölő, ismerek a cigányok közt is rendest, de...".
szóval én nem utálok minden motorost, mert ismerek rendes motorosokat, de amikor így együtt vannak húszezren az autómentes napon, és ötször olyan büdösek, mint egy átlagos dugó, és hangosak, mert még direkt meg kell húzni, meg puffogjon is, akkor egészen rosszul érzem magam. biztosan ők is utálják a bicikliseket, de azért nagyon jó érzés volt, mikor már elhagytuk őket, és csak a sok-sok bicós volt mindenfelé. először voltam cm-en saját járművel, és félig-meddig meg is tudtam emelni.
szóval inkább motor, mint autó, alternatívaként működhet, de mégsem zöld. mert ott a ligetben a 30-40 ezer másikkal együtt emelni, egy erdőt alkotni, a lábak alatt meg a fű, ami olyan puhának néz ki, mint egy nagy zöld selyemtakaró, amit teletöltöttek tollpihével, és elöl ott a gyönyörű sárga fa, amit már tegnap kiszúrtunk. és szól, hogy láv, láv, láv, és épp szeretsz mindenkit magad körül, meg úgy érzed, hogy lehet jobb.
nagyon naiv kislány vagyok, de még nem szarok bele az egészbe, meg hiszek olyanban, hogy számít, hogy én mit csinálok. bicikli, visszaváltható üveg, stoppolás, bármi.

11:47 du. |