péntek, május 04, 2007


bár tavaly még azt mondtuk, mekkora gyíkság a napszemüveg, de idén már felvet minket a pénz, ezért elmentünk vásárolni, hiszen védeni kell az így is félig vak szememet a napsugártól, pitének meg a portól meg széltől is bicikli közben.
betértünk a kedvenc optikámba az egyetem mellett, és próbálgattunk. kinéztem egy sárgát, 13e, pite meg egy feketét, 16ésfél. aztán a kirakatban még egy lilát én, de az már 25e, ajjaj, azt biztos nem. odahúz az attila (az optikus), mond egy ajánlatot, visszautasíthatatlan. a két női 20e. ó hát mondom nem vagy normális, megéri ez neked? mondta hogy tavalyi modell, és azért adja nekem szívesen, mert szeretné, ha olyannál lenne, aki tényleg megbecsüli és szereti, és hogy még senki sem szeretett bele abba a lilába tavaly óta, én meg igen, ezért enyémnek kell lennie. aztán rábeszélődtem, és hozzácsaptuk a pitéét, így lett a végösszeg 34500. 54500 helyett. mindenféle akció nélkül, jófejségből.

5:09 du. |