vasárnap, december 31, 2006


összesítsük az évet, mint minden jó blogger.
nem mennék hónapról-hónapra, inkább a tavalyihoz hasonlót:

ennyi helyen voltam:
varsó
litvánia
lettország
észtország
finnország
berlin
bécs
prága
bulgária
románia
málta
london

ennyi helyre tervezek eddig:
barcelona
frankfurt
franciaország
észtország
portugália

tavalyi tervezettek közül nem jött be spanyolország és oroszország, de spanyol lesz 2007-ben biztosan.

egész évben szerelmes voltam és viszont, felvettem a portugált, felvettek a tekbe. kint tűzijáték durrog, 2-án gyűlöletes vizsgám lesz, hajam frissen csokoládébarna, körmöm erős, zeném lhasa, lamb, edith piaf, yeah yeah yeahs. nem vettem ma semmit, mert ki se tettem a lábam a koliból. van már bérletem, a kedvenc pizsamám van rajtam. a pontos idő 19 óra 2 perc. harangoznak. nincs keresztben a lábam. ez már az ötödik év, hogy blogot írok.

6:50 du. |