szerda, augusztus 30, 2006


na beiratkoztam, és így másodjára se volt jobb, mint elsőre. két ismerőst is felvettek portugálra meglepetésemre, de az egyik halaszt egy évet, a másik meg már tud portugálul, úgyhogy más órái lesznek, pedig mindkettőnek úgy örültem, hogy lesz honnan jegyzet.
elvesztettem egy elég drága és ráadásul szar regényt a fészekből, fizethetek majd sokat értelmetlenül. (szépség és szomorúság valaki japántól, ha megtaláltad volna...)
hazajöttem, hogy ma is meglegyen a négyórás vonatozás. az első három órában elolvastam az ötös számú vágóhíd maradék kétharmadát, utána már csak a btk-s tájékoztató maradt, ráadásul kurva hideg, mert múlt héten bezzeg ment a fűtés, mikor duplaennyi fok volt. nnemmakarokőszt. pláne telet.
a legutóbbi utazásról egyébként az életem értelme sokkal részletesebben és jobban írt. meg képeket is linkelt.

9:25 du. |