hétfő, január 02, 2006


boldogabb új évet! mindenki ezt mondja nekem, de én nem értem őket, mert elég jó év volt és elégedett vagyok. nem tökéletes, naná, de hát olyat nem lehet. ha csak olyan boldog leszek, mint az utóbbi két hónapban, akkor már sok is lesz, szétszakítja a szívemet.

ennyi helyen voltam:
london
lengyelország
berlin
horvátország
litvánia
isztambul
pozsony

ennyi helyet tervezek egyelőre:
litvánia
lettország
berlin
moszkva
spanyolország
bulgária

a telefonom lengyelül van, a gmailom litvánul, a firefoxom spanyolul. a körmöm erős, a hajam vörös, a zeném verve, és tagalogul akarok tanulni. vettem ma három zsömlét, leértékelt répát és joghurtot, teljes árú grapefruitot (rózsaszínt), almát és (fehér) káposztát. "tejszínes nyalánkságot", kefírt és tíz tojást. egy vizsgázós pulcsit meg egy afrikás könyvet.
nincs még bérletem, de szoktam venni mindig. a kedvenc pólóm van rajtam - három napja. szerdán kettőből vizsgázom, most pedig kifolyt a tea, úgyhogy becukrozom. nem sokkal, mert a végén még cukros leszek, és mert a menzás teát nem szeretem. citromot csak akkor rakok bele, ha meg vagyok fázva. most nem vagyok, pedig jól beázott szilveszterkor a csizmám. a vörösmarty téren éjfeleztünk, édes pezsgővel. egy keletinek kipetárdázódott a szeme. a pontos idő 14 óra 21 perc. esik az eső. keresztben van a lábam. ez már a negyedik év, hogy blogot írok.

1:50 du. |