vasárnap, november 06, 2005


nagy visszafordulás után mégis elmentem, volt a kisbolygóm is, annak örültem, de egyébként nagyon egyedül és nagyon mérgesen nem annyira jó koncerten lenni. pedig nagyon jó kis koncert volt. (ki hívott fel kétszer szám nélkül?)
utána meg sikerült egy világnagy megfázást-felfázást elintézni, most úgy érzem. hádde valamit valamiért.
van valami új puf-nóta, olyasmi refrénnel, hogy kellesz nekem, kell ez a szerelem. vagy hasonló. legalábbis szerintem új. de asszem egyébként is hiányzik valami albumom.
ki kell fejlesztenem valami olyat, hogy a "szeretem a dunát"-jellegű mondatokra ne az legyen az egyetlen válaszom a beszélgetés továbbgördítésére, hogy "én is".
milyen kurvára nem tanultam semmit, és holnap már nem is fogok, pedig milyen kurvasokat kellene.
lefagyott a kezem. asszem, az agyam is. heló tél. a 908-as tehetne kisebb kitérőt is hazáig. amikor nem a móriczról jön, hanem onnan, ahonnan most jöttem.

2:53 de. |