kedd, november 15, 2005


cannot be a good girl

gyíkokgyíkokgyíkokgyíkok. az dobja rám az első követ, aki szerint fél egykor lefeküdni egy egyetemistának nem normális dolog. hát szerintük nem az. de beadandót írtam meg földrajz kiselőadást. de én nem haladtam vele, miért játszottam egész délután (anyu, hétkor értem haza isiből, és félórát volt megnyitva a játék, addig se játszottam..), néézzem meg a karikás szemüket, nem mondanák, hogy kipihenték magukat, és miért hallgattam közben zenét a fülemben, hogy nem hallottam, amikor szóltak. és ők úgy gondolják, hogy nem nekik kell cikinek érezniük, hogy korán lefekszenek. én ismerek néhány embert, akinek fél egykor lefeküdni normális. én aludtam párszor hajnal négyig cséző schönherzesek szobájában. hát ők egy ilyet sem ismernek. ezek után még el kellett viselnem, hogy justin timberlake-re mossak fogat. és milyen kedvesen mondták azt is, hogy szóljagondnoknak csavarozzavissza a. és még miért nem vettem felmosóvödröt - mert lusta vagyok. és ők úgy gondolják, hogy jobb lenne, ha rögtön tanulnék, mikor hazaérek. pedig már az edényeimet sem k. szárítóján szárítom, miután k. felvilágosított, hogy k. igazából azt csak magának hozta. és már a telefonom is lehalkítom éjjelre, mert ők felébrednek a reggeli hír-sms-re. én egyébként soha.

alig várom, hogy szemtől szemben szólnak meg azért, mert időnként csak reggel fürdök, mert nem kértem kisfüggönyt a polcaim elé, mert túl sok plakátom van a falon, mert az a fekete-fehér képeslap rosszat tesz a karmájuknak, mert a hűtőben nem férnek a kefírjeimtől, mert már megint az én cédém maradt a lejátszóban (amit már soha nem hallgatok a jelenlétükben, mert nekik nem tetszik az én zeném, bezzeg nekem a roxy meg a rádió1), mert nem tudnak elmenni a szekrényajtóra akasztott kabátomtól, mert még sosem mostamsöpörtem fel.
és ha a szakkoliról ejtek szót, hátittakarszminkethagynii? dehogyis. istenments.

de ha már öt éve éjfél után fekszem le, mert éjjel tudok tanulni, akkor ti már nem tudtok megnevelni, hogy tízkor alvás.

mindig az van, hogy én vagyok egyedül, a mások meg ketten. mert nekem mindig ki kell lógnom.

franz ferdinand - you're the reason i'm leaving

11:20 de. |