csütörtök, szeptember 01, 2005


na elmagyarázom.
mi vagyunk az utolsó kreditrendszeres évfolyam. még ki se futott az első, akik használták, de már megszüntetik. ez több fincsi dologgal is jár. az egyik, hogy nem lehet halasztani. nem csak most, hanem a négy vagy öt év alatt egyáltalán nem. illetve halaszthatsz, de utána nem hirdetik meg többet a tanegységeidet, azt baszhatod. nincs következő évfolyam, kábé egy esélyed van, heló.
aztán mi van, ha jövőre mondjuk szeretnék egy másik szakot a mostani mellé, és újrafelvételizek? hát akkor én már romanisztika szakos leszek, nem spanyol, és SEMMIT nem ismernek el az eddig megcsinált dolgaimból.
erősen ügyesnek kell lennem, hogy dánia meglegyen. meg egyáltalán, üljek itthon a seggemen 4 évig??
kimentem integetni lórinak meg tamásnak a frissen nyitott ferihegy egyre, megittam két pohár pezsgőt, és elloptam egy lufit, amit elhoztam a mesternek.

6:05 du. |