csütörtök, szeptember 22, 2005


hikben áramszünet volt egy pillanatra, így a mellettem ülő lánynak többórás, szakdolgozatnak kinéző dolgon való munkája veszett el, nekem csak egy testes blogbejegyzésem.
amiben kitértem arra, hogy a t-mobile sms-hírszolgáltatásában 18:39-kor már múltidőben emlegettek 12000 biciklist, ami milyen már, de a számot elhiszem, mert legalább a felét láttam a múzeum körúton fél hatkor tíz perc leforgása alatt. szomorú is voltam így kétlábon.
elmeséltem még, hogy leadtam az indexem 36 kredittel, szopni szívni fogok rendesen.
még egyetemről leírtam, hogy kedvenc tárgyam a jelentéstérképészet, legkevésbé kedvenc a spanyol nyelvészet és a nyelvgyakorlat, a nyelvgyakorlat mondjuk csak azért, mert buta vagyok hozzá. a nyelvészet ezenkívül unalmas is. az irodalomtudomány is, de azt ma már sikerült jegyzetelnem, ellentétben a nyelvészettel.
ennél sokkal izgalmasabb dolgok is történnek velem, de azt nem írom le. höhö. ha megkérdezed, valószínűleg akkor se.

6:51 du. |