csütörtök, szeptember 01, 2005


hazaértünk, ezt már biztosan tudja mindenki. beiratkoztam nagy sikerrel, bár azért ezt mégsem mondanám, mert belépve a terembe kapott mindenki névreszóló borítékot, hogy abban az index meg a csekk, vegyük ki, én azzal a lendülettel felnyitottam a borítékot a végén, erre kiderült, hogy már a hosszabbik végén fel van. és igen, abba még vissza kellene pakolni, ráragasztani a fényképemet, visszaadni, és abban majd tárolgatnak nekem mindenfélét. hát remek, még szerencse, hogy a kódnak csak az első számjegye lett oda (: nagyon örültek nekem. (de később láttam, hogy nem én voltam az egyetlen balfasz. mwhaha.)
valaki mondja meg nekem, hogy felvehetem-e a litván nyelv egyet, és hogy ott megtanítanak-e litvánul, vagy mi lesz. de főleg hogy felvehetem-e. szerintem nem, és szomorú leszek. nagyon bonyolult még nekem ez a rendszer, sőt leginkább érthetetlen, hogy minek van etr, ha úgyis egymás száját kell letaposni személyesen a tárgyfelvételhez.
még egy dolgot szeretnék mondani: csináltatni fogok egy olyan pólót, hogy


FAKK BOLONYA!


1:12 du. |