csütörtök, szeptember 15, 2005


ezt a napot csak az mentette meg, hogy a katalán lektor és a latintanár igen jó pasik, különös tekintettel az elsőre, mert ő még spanyolul is beszél, mmm, és az milyen szép és jó.
aztán elhozott a volvós, közben szokás szerint telefonált, és még néhány út, és megkaphatok valami mba diplomát vagy mit, mert igen tömény képet kapok az üzleti életéről. aztán felvettünk egy stoppost szeged előtt 30 km-re, erős kocsmaszagú negyvenes, és szerintem elsőre kicsit meglepték a százötvenmilliók... na ennyire menő. aztán majdnem elvállaltam a gyerekei bébiszittelését.
na, ilyesmi. lehet, hogy már sosem gyógyulok ki a 15 évemből. egyébként ma jól elfáradtam. és főleg agyilag. de nem fejtem ki.
tegnap valaki megfogta a seggem, míg egy másik lánnyal táncolt. gyorsan helyet is cseréltem sz.-szel. őt már nem fogdosta. biztos mert neki is fasza van.

10:19 du. |