péntek, augusztus 05, 2005


kicsivel írom, hogy ne foglaljon sok helyet.
igazából én elég komfort-ember vagyok, és ha valakivel nem jó, azt nem erőltetem a nagy barátság nevében.
ha nem érzi, hogy mikor van szükségem kioktatásra arról hogy ne oktassak ki másokat, és mikor nem.
ha nem érzi, hogy mikor kell feltétlenül beleszólnia valamibe, és mikor nem. valamibe, amihez semmi köze nincs, és ezzel egyetértek rékával.
ha egy kínos ügyben megkapom az első jóleső és egy picikét talán támogató három mondatot, és az a legnagyobb problémája, hogy miért kopipasztézta az, aki azokat a sorokat írta egy "na"-n kívül. a másik ember engedélyével tettem ki, és úgy éreztem, hogy a na nem ütközik szerzői jogokba. de persze nyugodtan sértődjön meg, mert épp arra volt ám szükségem. ráadásul azóta is kopipasztéztunk mindenfélét, nem beszéltünk meg semmit, csak azt, hogy aki ilyenen megsértődik, azok nem mi vagyunk.
a többire, hogy miért nem telefonáltam pénz nélkül és hasonlók, nem most térnék ki. nem, máskor sem, soha többé nem szeretnék ilyesmire kitérni.
senki sem mondhatja, hogy érdekbarát vagyok, mert akkor megvártam volna, hogy ideadja az összes könyvét és jegyzetét.

11:23 de. |