csütörtök, augusztus 11, 2005


ezt írtam hajnal négy körül, csak kihagyott a blogger: smash mouth szól valahol, rendesen kitáncoltam magam, mert végül találkoztam attiláékkal mégis, aztán elvesztettem őket mégis. hideg van, büdös vagyok és koszos, de tök jó volt, tök jó.

még mindig úgy gondolom, hogy első szigetelésnek nagyszerű volt, és majdnem visszajött a belépő ára is (papucs, széldzseki, gyöngyök, hajpánt, csomag papírzsepi, világítós karkötő, egy-két sör és egy becher boldog tulajdonosa lettem ingyen és bérmentve), kifelé a híd előtt meg még a seggrészeg rafival is összeakadtam. sőt, láttuk D. álnéven futó olvasómat is, de nem tolakodtunk oda.
elsősegély előtt asszem alszok egy órát.
és milyen kibaszott szerencse, hogy nem a dunántúlon lakok, és nem kellett órákat vesztegelni a vonaton.
nai hazament taiwanra.

1:45 du. |