csütörtök, július 21, 2005


visszaterve: szoval meg azt a buszt is lekestem, amit a lekesett busz utan akartam elerni. de helyette akkor elsetaltam a vonathoz, volt vagy masfel oram, de nem baj, messze van az allomas. meg vettem kajat legalabb. meg vicceskedvu buzi penztarosfickot ismerhettem meg (szegedre telefonal, es nagyon affektal: szia eedesem, kene nekem egy jegy a 703-asra, elso osztaaly)
ebbol igazabol azt akartam kihozni, hogy a buta mav, nem tudja eladni az elso osztaly jegyeket (miafaszer fizetne az ember ic-n meg elso osztalyert is, nem?), ezert kitalalt egy akciot, hogy ha elsoosztalyt veszel, akkor az ic jegyet nem kell kifizetned. 480 helyett haromszazvalamennyi. igazan kivancsi lennek, hogy mi ebben az uzlet, masreszt es foleg pedig arra, hogy akkor miert nem volt tele az elso, es miert volt dugig a masodosztaly. viszont igy, hogy sok idom volt, megfigyelhettem (eletemben eloszor), hogy milyen az, mikor nem kapkodva, hanem 20 perc alatt es vicceskedve kapom a jegyem.

1:27 du. |