szerda, július 06, 2005


még szerencse, hogy nem valami vörös körömlakkot öntöttem ki a padlóra meg a lábamra, csak átlátszót.
elég ocsmány is lenne a nagy karmom vörösen. pfuj. mint valami negyvenes hülye pina.
ma nagyon okos dolgokat tanultam, de nem ültettük át a gyakorlatba. például hogy mentolos cukorkával bármelyik fáradt faszt fel lehet állítani secperc alatt, vezetés közben is. hogy egy nő nem várhatja el, hogy a férfi mindig tudja, hogy a nőnek milyen kedve van - három órán keresztül simogassa a bal lapockáját vagy fel-e vágja az asztalra és letépje a bugyit. valaki (nem linkelek, hátha nem tudja még mindenki (-; ) rólam most igazán letéphetné. de nem, tíz nap családi nyaralás. és még mit is. két csupasz nemiszerv előnyeit. meggyőző volt.
a buta cipők után vettem buta zoknit, fűztem buta karkötőt a picsadrága gyöngyökből, és egyre inkább elfognak holmi kettős érzelmek - egyrészt szeretem ezeket a dolgokat, másrészt én is buta dolgoknak tartom őket.

10:31 du. |