szombat, június 25, 2005


túl.
isten úgy gondolta, jobb lesz, ha magyarból brillírozok, ezért kihúzatta velem a legajándékabb nyelvtan tételt és az egyik legajándékabb irodalmat (nonverbális kommunikáció, ady magyarságérzése), ellenben töriből bekaptam azt a témát, ami anno a csoportváltásom miatt teljesen kimaradt az életemből - polgári forradalom, azon belül is áprilisi törvények.
magyartól el voltak ájulva, törire pedig azt mondta az elnök, hogy "nem volt ezzel a felelettel semmi gond." remélem, nála négyesnél már gond van. ötkor kiderül, kitűnök-e.
ellenben picsa fáradt vagyok. nem, nem tanultam, csak este még megnéztem a kés/alattot meg valami szar filmet a szilikonmell történetéről az őszülő david schwimmer főszereplésével, aztán fél hatkor keltem.
este ünneplés, höhö.
mester, hazastoppoltál már? szólhatnál valamit.

12:13 du. |