szerda, június 01, 2005


üdvözöllek, dicső június. ma (tegnap) szinte nullát használtam a netet, mert néhány plusz mega miatt nem akartam még egy ezrest fizetni.
aileenhez holnap (ma) utazik husein, milyen szép is egy német és egy szír kapcsolata, plána ha a szír spanyolországban lakik. persze meghívtam hirtelen aileent is ide, de sajnos se ideje, se pénze. haha, én is ezt mondtam volna.

egyébként, kozmetikus-ügyben hoztam a formám. a hely, amit már hónapok óta tárolok a hinterkopfban, igazából csak fodrász, manikűr, pedikűr és masszázs, de nem kozmetikus. mivel nincs másik kiszemelt, újabb néhány hetes barátkozok-a-gondolattal időszak következik, addig viszont már meg is gyógyul a sajátom.

már megint nem tanultam meg azt a kábé 400 szót, ami tegnapról holnapra van feladva.

12:08 de. |