péntek, június 17, 2005


..::boring school stuffs::..

mocskos 4,5-ös átlagom lett, és még ki sem osztották a bizonyítványt, úgy hazudtam, hogy kell küldenem az egyetemre fénymásolatot, hogy meg tudjam nézni. egy hármas (töri), sok négyes... de! matek emelt ötös. köszi. persze törin kívül minden fontos tárgy ötös, csak az ilyen kamuk négyesek, hogy biosz, tesi, filozófia, informatika... informatika! az megy például arcra. meg a tesi.
aztán hazahozattam magam egy erre tartó osztálytárs anyukájával, akivel nem igazán kedveljük egymást, de pofátlanoké a világ, megmaradt 137 forintom és egy félórám.
és még egy dicséretet se kaptam. könyvet se. semmit. hova jut így a világ...
viszont! szombaton érettségizek (25-én), úgyhogy utolsó nap, lesz időm tehát tanulni.
ja és a legfontosabb: a spanyol csak 88%-ra sikerült, és két százalék miatt négy pontot vesztek. négyet. két százalék miatt. pedig milyen kurvajól feleltem. anyját mindenkinek.

7:39 du. |