csütörtök, május 05, 2005


kurvajól tud esni, hogy az összes állítólagos barátomnak sikerült magát kihúznia a ballagásom alól, még annak is, aki egy városban lakik velem, és én voltam az övén, pedig nekem sem volt egyszerű. még csak az ünnepségre se kellett volna eljönnie, csak a kajálásra egy órára mondjuk, itt lakik három utcára, de nem, mert tanul. majd jönnek az unokatesóim, akiknek tavaly egy csomó barátjuk volt a vacsorájukon. nem vagyunk beszélőviszonyban. hát tessék, ők ennyivel jobb emberek. igyekszik a judy nem mutatni, mert nem egy sértődős picsa, de mosmár azért kezd rossz lenni. az is, hogy aki folyamatosan azt mondja, hogy valószínűleg igen, aztán az is azt mondja, hogy nem, mert tanulni fog, de nem ám nekem mondja, hanem úgy hallom vissza. persze, két nap van addig, és egyáltalán nem kértem meg, hogy szóljon, hogy tudjunk kajával, autóval, hellyel tervezni.
nem vagyok sértődős, csak agresszív.
faszt a seggébe mindenkinek, akinek inge.

6:38 du. |