hétfő, május 30, 2005


itt egy zagyva post következik.

vajon kire is reflektálok, szóval.
az aiz által leírt eset egyáltalán nem ok arra, hogy haragudjak és felkapjam a vizet (aka felbasszam az agyam), de volt ott egy másik dolog is, ami lehet, hogy az érzékeny lelke szerint úgy volt, szerintem azonban nem, és egyébkéntis, teljesen hülyeség volt, főleg emiatt nem szólni hozzám, mintha komolyan csak azon múlna _nem_ az ott említett bloggerrel hanem egy teljesen más emberrel a dugása, hogy én ahhoz néha szólok.
én egy szívtelen dög vagyok, aki nem teszi magát tönkre más érzékeny lelke miatt, nem lesz megértő és elnéző, egyszerűen leszarja azt, aki sok fejfájást okoz neki. nem szeretem a túlkomplikált dolgokat, amiket egyszerűen is meg lehet oldani. szar alak vagyok, belátom, de fogadjunk, hogy nekem könnyebb, rövid- és hosszútávon is.

10:20 du. |