hétfő, április 18, 2005


tessék, jóvan, pénzt kerestem a de phazzen. vannak, akiknek jól megy, és vannak, akiknek az is galuska, ha pestre fel kell menni (busz-bkv), és a háromfeles koncertjegy helyett inkább pénzt keresnének.
a másik két csaj nem lopta be magát a szívembe, mert az oké, hogy a de phazzről még nem is hallottak, de legalább az emilrulezt ismerik, de mikor belecsap az emil, megkérdik, hogy ki játszik. na de mikor jön a titusz, és megkérdik tőle a nevét, nekem meg kiabálnom kell, hogy fellépő... nyüssz. az azért kínos volt. a titusz meg nyamm.
persze a vip-vendégek között muszáj volt ismerősnek is lennie, és ez még nem is annyira zavar, de hogy pont a sikó legyen az... nála jobban már csak d.-nek örültem volna a due-ból.
a részeg jack hangja ráadásul hasonlít a józan d. hangjára. rossz pont. persze az éjjeli beszélgetésünkre nem emlékezett másnap reggel, aminek aiz nyilván örül, mert már megbánta, hogy nyuszkónak szólította (: azon viszont jót nevettem (még ha félreértettem is, ezt nem tudom), hogy "pedig jó buli volt. asszem, valakit felgyújtottunk."

azért szerintem vicces véletlen egybeesés, hogy a mérgezett vodkás bejegyzés után két napig nem írtam...

1:12 de. |