szombat, április 30, 2005


remek módon tehát 430-kor keltem tegnap, harcoltam egy kicsit hogy megtaláljam a patakyt, sajtófeszten idén nem volt valami jó az ingyenkaja-kínálat, de azért sikerült magunkat folyamatosan tömni. a kedvencem volt az a boros-párolt gyümölcs rizzsel és nyamm-pipimellel. kár, hogy a neo-tones koncertről el kellett jönni, muhaha. (ne fényképezzetek alulról, mert nagy a tokám!)
attán ellátogattunk a cirkoba patrik könyv- és kupás filmbemutatójára. előbbi tök jó volt, utóbbi kevésbé, már csak azért is, mert nem működött a dvd, de egész jót söröztünk, amíg hoztak egy másik lejátszót, hogy kiderüljön, hogy a lemeznek van baja. viszont még mindig örülök, hogy európai vagyok, és patrikkal ellentétben én meghaltam volna amerikában. de lehet, hogy csak az előítéletek miatt, amik nem rombolódhattak volna le egy év alatt, míg patrik "üresen" ment ki.
e remek kaland után kedvenc írónk tanácsára a kuplungban kötöttünk ki, ahonnan egy sör után (sőt még el se fogyott) valahogy éhesek lettünk, jó indok a lelépésre, de ennyit még sosem problémáztam azon, hogy hol együnk (pedig nem ritka az ilyesmi nálam). illetve most nem én problémáztam, hanem mindenki. végül de nem utolsósorban zsombor feljött velünk a tekbe egy sörért, és sikerült hajnal négyig világmegváltanunk. jó volt.
(jöhetne már mester a fogkefémmel.)

12:44 du. |