szombat, április 09, 2005


reggel m. mindenféle horoszkópokkal szórakoztatott, és volt olyan, amit akár szemfelnyitónak is nevezhetnék. például az indiai, amiben mellesleg korsó vagyok:

Képtelen beilleszkedni a szürke tömegbe. Pedig a látszat csal, ön valójában meglehetősen konzervatív. Egyszerre vágyik a térre, a szabadságra és arra, hogy valaki védelmezze. Mások függetlenségét is elfogadja. Gyakran mosolyog, de a szívből jövő nevetés ritka. Szemérmes, ezért nem is erőssége a kezdeményezés.

még sosem gondoltam arra, hogy ritkán nevetek szívből. de valójában igaz. meg ez a szabadság plusz védelmezés is. meg a szürke tömeg. tényleg sokat mosolygok, de valójában sokszor fáraszt, és lehet, hogy csak udvariasságból.

az indián horoszkópban farkas vagyok.

Erénye: érzékeny
Hibája: rest, befolyásolható
A farkas hol félelmetes, hol pedig félénk, attól függően, hogy kivel áll szemben. Ha szemébe nézünk, egyszer hiszékenységet árul el a tekintete, másszor pedig elszántságot. [...] Túlzott érzékenysége azonban sérülékennyé, sebezhetővé teszi és visszatartja őt attól, hogy teljesen őszintén kimutassa az érzelmeit. A farkas falkában él, ugyanakkor időnként egyedül is elkóborol, amikor személyes vágyait, álmait követi, vagy amikor csendre, nyugalomra vágyik.

akkor most ez az én elkóborlós időszakom.
a kínai horoszkópom egy faszság, nyúl vagyok, aki nem siet el semmit, rengeteg barátja van, megbízható, legfontosabb a biztonság, nehezen változtat... ebben egyedül az igaz, hogy a hangulatom irányít.

a horoszkóp nem igaz, de felismerhetünk benne véletlenül olyan dolgokat, amiken jó néha elgondolkodni. ritkán nevetek szívből.

12:30 de. |