péntek, április 08, 2005


ha a pápa valóban annyira jófej volt, én nem hiszem, hogy elvárná, hogy miatta már a harmadik filmet ne adják le, amit meg szeretnék nézni. múlt pénteken egy, most kettő. még jó, hogy a viasat nem követte ezt a műsorpolitikát.

i want a famous face-t néztem az emtívín helyette. egy csinos, hibátlan alakú és bőrű szőkeség carmen elektrát csináltatott magából. hatalmas melleket, meg új orrot is. szánalmas látvány volt, ahogy szenvedett. nem tudott önállóan kiszállni a kocsiból, nagy fájdalmai voltak.
fogytam mostanában egy kicsit, így még jobban látszanak a hatalmas bordáim, amit - méreténél fogva - a cicim sem palástol. nem vagyok jó sehogy. ha fizetnék azért, hogy széttrancsírozzanak valami balfékek miatt, akiknek nem felelek meg így, kivetetném a bordáim. de mégis, megbolondultam? amíg nem lesz valami visszataszító, veleélésre valóban alkalmatlan hibám, addig hülye lennék kés alá feküdni. ha annak a nőnek ez kellett, hogy elfogadja magát, akkor először a lelkét kellene rendbetenni, mivel tényleg jó csaj volt. ott bőgött a műtét előtt, mintha kötelező lett volna.

11:35 du. |