péntek, április 08, 2005


az a mesés helyzet állt elő, hogy ha én magam már nem tudom tovább bonyolítani az életem, akkor megteszi helyettem más, de legalább van min baszni az agyam. fel.

mindegy, úgyse tudnám lefutni a vivit, a koncertre meg úgysem érnék fel pénteken lenne pénzem. azért azt sajnálom, hogy zsombort nem nézhetem meg tapadós futócuccban a spuriban, meg hogy nem kevereghetünk.

már aktualitását vesztette, de:
futottam ma három kilométert, és hát nem volt könnyű, de csak a négyszerese kéne. miközben azon gondolkodtam, hogy ezt majd le fogom írni, még csak 700 méter körül tartottam. majd gyorsan módosítottam kettőre. szóval futottam ma két kilométert - gondoltam, majd ezt írom -, és 1300 méter körül gondoltam, gyenge leszek, legyen ezeröt. de aztán győztem és lett kettő, mert itt az összes ironmanre készülő vagy legalábbis alkalmas blogger lenézne csak, de persze leginkább én nézem le magam, gyenge a testem, ami a gyenge akaratnak köszönhető. 12 biztos nem megy egy hét múlva. és hát egyéb okok miatt sem megyek fel.

ma lesz dunán dalok a konyhából, m1-en valami portugál film, na és persze az elmaradhatatlan szex és nyújork. kíváncsi vagyok, hogy a dalokat szinkronizálják-e. imádom, ahogy beszélnek.

update: strike azért, mert rájöttem, hogy szombaton lesz a koncert. de akkor jöttem rá, mikor láttam a plakátot a dátummal. viszont ezen rajta volt a jegyár is, cseles.

6:51 du. |