péntek, március 18, 2005


végzős kislány nyavalygásai
nna bejöttem nulladik órára a szakképzőbe, (ez az ip-nk bazmeg: ...szakkepzo-mako.sulinet.hu), persze nincs tartva óra, miért is lenne, ha az első matekunk elmarad. de hoztam papírt, így nekünk már van 12 kg, a 12.b-nek kb 300. imádom ezt az osztályt, úgy össze tudunk fogni, legyen szó bármiről. ezekkel nem lehetne forradalmat csinálni. leginkább az osztálytitkárunkat utálom, amiért eleve lemondta az egész osztályvetélkedős részvételünket kérdezés nélkül. de páran tiltakoztunk, ezért jövő szerdán a csinibaba karaoke-jával fogjuk bebizonyítani a világnak, hogy. és itt van ez a 12 kg is, az vagy 60 forint. jól jön ez így negyedikben.
aztán az aulában megint elestem, de most nem történt semmi, és el sem hasaltam, mert jött a lépcső. ez nem az én hetem. viszont azt hiszem, trendi most blogkörökben ez a sebesülős dolog, aiz, ka, sue, abarbi...

7:35 de. |