hétfő, március 28, 2005


szavazgattam, és sokmindenre rájöttem. hogy túl nagyok az elvárásaim. hogy nem jönnek be a színesbőrűek. hogy nem jönnek be a szőkék. hogy eleve számításba se jöhetnek azok, akik félmeztelenek (ami hülyeség, nem kéne levonni belőle semmit, mert a parton fotóztak milliót), akiknek béna tetkójuk van vagy fülbevalójuk, akiknek ronda a bőre (amihez nincs jogom), aki beképzelten néz, aki elégedett magával, aki nem nevet satöbbi. ha egynek tetszett a mosolya például, akkor már talán megengedtem egy kettest. nagyon sütnie kellett a jófejségnek, hogy öt fölött legyen. így sajnos nem volt hova lemenni a nagyon bénáknál.
leginkább végül arra jöttem rá, hogy én mindig a nagy szerelmeim belsejébe és viselkedésébe szerettem bele, aztán megnéztem, hogy kívül vállalható-e. sőt, én legtöbbször abba szerettem bele, aki egy kis figyelmet szentelt rám.

1:08 de. |