kedd, március 29, 2005


miután a buszon tekertek mögöttem egy jointot, nekem is olyan jó kedvem lett, hogy hazafelé ugrándoztam meg énekeltem a kihalt utcákon. persze ez így egészen nem igaz, mert közben még azon gondolkodtam, hogy miafasz lesz, ha ezek a buszon rágyújtanak? nem lepődtem volna meg, de nem tudtam volna mit kezdeni a helyzettel. (idegesített volna, csak azért.)
a beszélgetős spanyolóráim felérnek egy pszichológusi kezeléssel, legutóbb az öngyilkosságról, depresszióról, másokon segítésről beszélgettünk, ma a félelmeimről (a fájdalomtól, a terhességtől és a vakságtól), az elvárásaimról és egyéb érzelmeimről.
a kispál új lemezbemutató turnéjának a címe ijesztőre sikerült - fényes ösvény -, valami vallási összeruccanásra gondoltam először a plakátot látva. egyébként meg - most volt új album, eltehetik a futószalagot. vagy még az előző lemezt mutatják be vagy micsoda?

1:14 de. |