kedd, március 29, 2005


igazán me quema la sangre, mikor ilyet olvasok (inkább az ilyet kellett volna belinkelni). tulajdonképpen az történt, hogy ezennel el fogom halászni a mirát az aiztól, mert egyedül ő nem veszi olyan komolyan magát. ennyi felháborodott, savanyú szőlőt majszoló hülyét egy rakáson... én mindig azt állapítom meg, hogy a jó nőknek általában színvonalon aluli férfiak jutnak, míg fordítva kevés van. a hímek kipakolhatnak mindenféle jómellű nőt, harvesteren (tetszés szerint helyettesítendő) is csak röhögünk, mikor újabb cserkészési sztorit mesél, de ha a kislányék (akik mellesleg nem 13 évesek) igényekkel próbálnak előállni (egyébként pedig nem hiszem, hogy sorbaállítani készülnek a jelentkezőket, szerintem vicces volt, na tessék), akkor mind védi magát, és olyanokat mond, hogy Van ilyen pasi, sőt nagyon sok ilyen pasi van. A barátnőm szerint én is ilyen vagyok. ahh.

felhívást teszek közre: minden jócsajokról szóló bejegyzés alá és hosszúcombú macák képei alá felháborodott kommenteket teszünk, hogy mégis miért vártok el ti ilyet? mégis miért mertek csak gondolni is ilyenre? meg hogy mi is ilyenek leszünk attól a paskótól, aki megérdemli. és hogy tőletek leszünk még rosszabbak, például löttyedtseggűek és főzünk majd rosszul (mert ugye az ilyenek akiket említettem az előbb csinálnak minden normális pasiból szemetet (aki szemétként indul abból meg mégszemetebbet). nem vagyok egy feminista pedig.

1:23 du. |