péntek, március 25, 2005


hmm, ez a sonkaparti is megvolt, megismertem zitat, sok sztori ment a taknyos 18 evesekrol, sutottunk nagyon sikeres kockaalaku vakondturast, bizonyara informatikusvakond volt.

a 21-esen volt ellenor, erdekesen kommunikalt a mellettem utazo kb torok, de nagyon kulturalt, szimpatikus csaladdal (bancs? no bancs, problem. tu tauzend forint.), nekem meg vahaha, volt jegyem, megereztem a dolgot biztos. elotte eljatszotta a sofor, hogy mar mindenki felszallt a moszkvan a nyitottajtaju, sofortelen buszra, erre feljott az ur, mindenkit leorditott, hogy ez nem megallo, leszallitott minket, varakozhattunk meg vagy tiz percet, aztan eloreallt ot metert a megalloba, aztan meg raadasul meg se allt az adonis utcanal.
pestre meg mezoturon keresztul jottem, persze oroshazara kesve ertunk, gondoltam, mar elment a csatlakozas, de halistennek megvarta, pedig mar eltemettem magam, hogy ott fogok a vilag vegen megrohadni, onnan mar nem megy semmi sehova, nyuhussz.
az ellenor pedig nem mondott semmit arra a torokoknek (vagy kik), mikor a galantai utca felol erdeklodtek. ilyenkor mindig ugy szegyellem a magyarsagom, mikor a kulfoldieknek ilyen bkv-val kell talalkoznia, leszallitos-kocsogolos bkv-val.

12:03 de. |