vasárnap, február 06, 2005


voltam reptéren integetni, a lányvécébe nem engedtek be ketten hivatali szervek egy németjuhásszal, várjak pár percet, majd kezet mosott egy harmadik, egy féérfi, a másik kettő viccesen megjegyezte, hogy találhatott valamit, és azt hiszem, nem a női mosdóba ment mer az tisztább, hanem bomba után kutakodott. izgimi? egyébként is sokkal több ilyen jellegű ember volt a terminálon, aminek okát mi a telavivi gépnek tulajdonítottuk, de ez nem szép dolog tőlünk.
majd kálvinon fagyoskodtam félórát az év eddigi leghidegebb napján, cicanadrágot reggel elfelejtettem felvenni, majd jött az alíz, gyermekkorom szép emléke, aki - velem ellentétben - nem nőtt egy centit se hat év alatt, továbbra is szőke, és elkeserítően szép meg még okos is. anno együtt készültünk ügyvédi irodát nyitni, és míg én ezerfelé kalandoztam, ő jogra adja be a jelentkezését. noha nyolc éve él budapesten, még nem volt a rádayban az utcában, így miután az általa kinézett teázó zárva volt, elvittem a vörös oroszlánba, kék lagúna remek keverék.
viktor közben odaért brnmszdbéasdéf-ba, tetszik neki, és nincs -14 °C mint itt. (nyüssz)

10:13 du. |