hétfő, január 24, 2005


ez jó ez a blogos levelezgetés, legalább ha lenne komment az aiznál (:
a wiki az a leszbi tinilány, aki harmadik azon a statisztikán, ahol én úgy 16-18, ezért a nagy féltékenység (: az a probléma, hogy sajnos nem írja le a vízcseppecskét a mellén, hanem csak azt, hogy
Helló! Megírtam az angol dogámat és elég jól sikerült. Mindent tudtam... Azt hiszem hibátlan lesz :D Na ez ego volt :D Jólvanna.... Max 1-2 hiba... Egyszerű volt. Matekon uncsiztam, rajzolgattam szépeket :D Azután meg nem akartam hazajönni, tehát nem jöttem, és fogorvoshoz sem akartam menni. Tamyval vettünk anyujának ajcsit, mert ma van a szülinapja, ezúton is BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT ÉVI! :) Azután az irodában elvoltunk, ettünk is, meg rendet raktunk fent. Hazajöttem, felugrottam a fogdokihoz mégis, azt hittem 19i rendel. Erre meg csak 18:30ig :((( Na mindegy. 31én megyek 18-ra, és bakker 31én 15ra meg pszichóhoz... Tök durva lesz asszem. Szal majd sietek haza :P Szerdán meg iskolaorvoshoz kell mennem, Tamy eljön velem. Király, remélem majd hétfőn is hazajön. Pénteken nem :( Szombaton jön velem focira is :) Imádom a kiscsajt! :) Na kb ennyi.
de ezt legalább minden nap leírja. na, most belinkeltem, aztán tovább nő a látogatottsága.
a demcki blogját már én is akartam említeni a cikkel kapcs, meg azóta már olvastam sok okos véleményt, pl a patiton is ;-)
na megyek fürcsizni ha már megvacsiztam, ajcsit viszont nem kaptam. timótnak, aki nyilván nem olvas, ezúton is boldog névnapot! a töri témám nem lett olyan rossz, fogorvoshoz viszont nem kell mennem, mert jók a fogaim, a hídról pedig nem volt kedvem leugrani, ezért nem is ugrottam, de hangsúlyozom, hogy nagyon depressziós vagyok, ezt már a blog ismertetőjében is elmondom, sőt felhívom a figyelmed, hogy közízlést sértő dolgokat írok, mint például hogy megyek fürödni és depressziós vagyok annyira, hogy megyek pszichológushoz, akihez nincs kedvem, de legalább tízig rendel. ja és leszbikus vagyok, és ezt vagy nagyon menő és trendi dolognak tartom, vagy nemnormálisnak, de folyton kiemelem, hogy MÁS vagyok. egyébként ma csak unatkoztam és nem történt semmi, csak összevesztünk a tizenöt éves leszbi szerelmemmel, a kincsemmel, de aztán ki is békültünk, és bár uncsi volt a nap, én ezt szeretem jó sokszor és jó részletesen leírni. szeretlek viktor! sziasztok! puszi mindenkinek!

8:27 du. |