csütörtök, december 02, 2004


na elmesélem, hogy sikerült ma is kihúzni magamat a töri témazáró alól.
először is nem aludtam el reggel, valóságos csoda, mondjuk már éjfél körül le is feküdtem. ellenben tanulni sem sikerült sokat. na de legyünk túl rajta, megírjuk, majd legközelebb már jobban és többet és időben.. viszont nulladik órán, töri előkészítőn sikerült olyan erőtlennek, fáradtnak és hányingeresnek lennem (nincs semmi bajom, csak még nem ettem és nem alszok eleget sose), hogy végig a padon feküdtem, egy bő húsz perc ki is maradt valahogy, hopsz. óra végén viccelődött egyet a tanár, mondtam rosszul vagyok, mondta na akkor ballagj haza, jaj-jaj. mondom á, nem. mondja dee, ne szenvedjek itt, menjek haza. hát okkéé, ha ő mondja... szóval. még mindig jobb a sok hiányzás mint a rossz jegy. bólyai műhely pedig nagyon durva szerzet. ilyen húsz körüli embereknek általános jellemzőjük, hogy valami ilyesmit írnak be érdeklődési körhöz: A sejtfelszíni receptorok fluoreszcens jelölés általi vizsgálata, különös tekintettel a sejtfelszíni PDGF receptorra.
bezzeg friedmann viktoré diplomácia, iszlám, Közel-Kelet (jelenleg Irán különösen), Nietzsche, (politikai) filozófia, posztmodern gondolkodók, modern és posztmodern irodalom, zene (jazz, punk, klasszikus, rock, ilyesmi), gitár, politika, jómagam. örülök, hogy ilyen kis normális zseni ;)) (most mindenféle titkos adatokat kiszolgáltattam, jaj-jaj.)

10:26 de. |