péntek, december 10, 2004


boldog névnapot. eszembe se jutott volna.
szűk négy óra alvás után (és ebbe már a busz is bele van számítva) beérek nulladik számtechrare, erre be van szólva, hogy negyedkor kezdődik az óra. gyere korábban te, bazmeg. (nem is szeretek káromkodni, de valahogyan mindig érzékeltetni kell a kedvemet.) ésésés, mivel lemaradtam az elejéről, már nem is csinálok semmit, matekházit kellene. (az osztály részvételére jellemző, hogy ági előtt egy üres excel van megnyitva, pedig két hete accesst tanulunk)
viszont rekordot döntöttem a reggeli elkészülésben, nagyjából 15 perc felkeléstől, pisi, fogmosás, kontaktlencse, öltözés, bepakolás, fésülködés, teaivás, cipő, kabát, elindul rohanva -ig. faszt a péntekbe. hét óra plusz spanyol szegeden.
nem vagyok valami jófej, én ezt a postot is untam. biztos te is.

7:40 de. |