péntek, november 19, 2004


megkaptam a csomagot spanyolországból. jó kis lelkiismeretfurdalásom lett, mert 8,55 euró volt a postaköltség, ráadásul még csokit is kaptam meg cukrot meg bocsánatkérő levelet (ééérted...) naomitól, hogy későn küldte. na de miután a múlt héten többször is hangsúlyozta, hogy csak a zoknim van meg, és nem tud melltartókról meg bugyiról, küldött egy melltartót. mondjuk volt több is. meg az alejandro sanz cédét, hogy lehessen nyálaskodni. meg csokit meg cukrot! mondjuk hogy hogyan jutott eszébe német importcsokit küldeni... inkább egy kis turrónt vagy palmeritast. ajj, elégedetlen vagyok (: na de a bugyi tényleg hiányzik. bárányos volt és kint vettem (:

időjárásblog: abban a pillanatban, ahogy leszálltam a buszról, elkezdett esni az eső. beálltam inkább a pályaudvar bádogtetős szerkezete alá, úgyis volt ismerős. de ahelyett, hogy elállt volna, hamarosan egy óriási széllökéssel bevezette magát az istenke, a jégverés úgy a szemembe talált, hogy azt hittem, teljesen be fog lilulni, a bádogtető a himbálózós villanyokkal meg igazán elfújódni hallatszottak. nincs kedvem este szegedre menni (titokban mondom, hogy kispál koncertre), de ha már lesz ingyen belépőm, akkor illik :D meg osztálytárslányt sem kéne egyedül hagyni osztálytárssal, aki a fanatikus borzrajongásával teljesen az idegeinkre megy. sok szerencsét, a 4:45-ös busszal tudok hazajönni, addig meg beülünk a bociba.

3:49 du. |