péntek, szeptember 10, 2004


most baromi szomoru vagyok, mert azon kivul, hogy marc egy oran belul orokre elhagyja a varost, es ezzel kedves draga tarsasagunk alapjat veszitjuk el, eszembe jutattja azt is, hogy ket het mulva nekem is vege, orokre. sosem lesz mar ilyen. sot, mar most sem olyan, mert se mark, se bos, se hannah, se alexander, mind elmennek.


na jo, senki sem a picsogasra kivancsi. tegnap elbucsuztattuk marcot; kezdtunk a salamban, arab etterem, nekem harmadjara. viszont most harmadjara sikerult kivalasztanom egy kevesbe nyero kajat - meg szerencse, hogy osszecserelgettuk egymassal, hogy mind a negyen egyunk mindenbol. (ne valasszatok malfufot, ha valami hazai izre vagytok, es nem harom darab szololevelbe csavart huscafatocskara. na jo, nem harom, de keves.)
utana elindultunk a plaza mayor fele, ahol egy indiai popegyuttes zenelt, jo vidamak lettunk. hat innen jol elmentunk a jacko's-ba, ami arrol hires, hogy mindenbol egy liter a minimum. de haromfele osztottuk (:
eztan elmentunk a chupiteriaba, ami a chupito-irol hires, termeszetesen. kezdtunk valami rojo piel (voros bo"r) nevu zold-piros dologgal, ami inkabb szorpizu volt, mint alkohol, jo volt. de aztan marc rendelt egy kor tequilat, eletem elsoje, jajderosszvolt (: aztan volt masodik kor (: vaaaa. mulattunk jot, aztan atmentunk a camelotba, ahol jo kis elozene volt aztan meg buta-buta diszkoslagerek (tetetete), de szinten jot mulattunk igazan... ugy fel negyig. kozben csinaltunk sokan sok buta fotot, amit lehet, hogy majd inkabb letagadok (:

amugy ez ilyen itteni szokas, sokkal intenzivebben, mint pesten, hogy nem tudnak a spanyolok a seggukon maradni, es folyamatosan valtogatjak a helyeket. nyilvan ezert van itt tobb, mint barhol mashol a vilagon. tenyleg hihetetlen mennyisegu, es mindegyik csak olyan kisebb fajta.

amugy az osztalyunk tiszta vicces, minden nap van valami renitensseg. mult heten valami kinai alkoholt hozott nai az utolso orara, tegnap tajvani desszertet (ami tulajdonkeppen elegge hasonlit az otthoni lencsefozelekhez), ma meg bort, ami a keddi japan-vacsirol megmaradt. mondjuk en ezekbol mind kimaradtam, mert a kinai cuccot mar ismertem, es nem szokasom delutan egykor, foleg ehgyomorra chupitozni (meg egyebkent se, de itt jol elrontjak az embert (: ), a lencsefozeleket is ettem mar elotte kedden, es annyira nem izlett, hogy megismeteljem, a bort pedig nem szeressem. de azert vicces.

ja meg haromszor neztem meg az acousteel gang nevu francia steelbandet, egyszeruen hihetetlenek, vettem cd-t, majd mindenki jol lemasolhatja. mondjuk showal egyutt erdekesebb.. csak megallnak valahol az utcan heten vagy hanyan vannak, es elkezdenek zenelni, de olyan osszhangban, olyan koritessel, hogy mar csak ezert is erdemes volt idejonni (: bar ezt sokmindenre mondom, pl "mar a tapas-kulturaert megeri itt lakni". ezt is mondtam. ha idejottok, akkor a legjobb tapas szerintem a corrillo-ban van, ami mellesleg a lakastulajdonosome, es szeret engem nagyon, ugyhogy multkor teat kaptam ingyen, ma meg tapast.

ja, szeretnem mondani minden kedves ismerosnek, hogy felvehet pajtinak msn-en, az e-mail ugyanaz, mint amit ismer mindenki.

2:47 du. |