hétfő, augusztus 30, 2004


na mostmar salamancai lakos vagyok egy honapra, es nekem jo. ez egy olyan varos, ahol igazan laknek egesz eletemben. tok jo kis ovarosa van millioegy rakas jo hellyel, meg ott van a mi lakasunk, ami ennyi penzert ajandek, azt hiszem.
aztan a lakotarsaim. akit eloszor megismertem, az huszein volt. o sziriai, meg meg van par sziriai rajta kivul, es pontosan ugyanolyan mindenben, mint dani nevu osztalytarsam, akit szeretek. a masodik volt az eileen, aki nemet, de nem latszik rajta. nem szoke es nem nagydarab . (egyebkent azota egy masik nemet leanyzoval is igen jo kapcsolatba kerultem, a neve neki kora, megcafolando a nemetutalatomat) ok ketten mar egy honapja itt vannak, es neha ugy tunik, hogy ok egy part alkotnak, neha meg le se szarjak egymast, ugyhogy majd egyszer megkerdezem. es hogy ne en legyek a harmadik a lakasban a parocska mellett, tegnap megjott valami v betus nevu francia lany, aki nem ellenszenves, de lenne kivel lecserelnem. ugye emlekszik mindenki, hogy azt mondtam, hogy egy nemet szobatarsnal mar csak egy francia a rosszabb? es megkaptam mindkettot. jejeje.
ma este palacsintapartit csapunk, mar meghivtam a korát meg az allahot meg a majukot vagy kit aki japan, meg persze a mi lakasunk. jo lesz jo.
mikor megerkeztem, rogton elmentunk egy arab etterembe eileennel, huszeinnel meg allahhal megismerni a spanyol, ez athuzva, az arab konyha specialitasait. shish taukot ettem, jo volt (: aztan elmentunk egy harmadik szir lakasara, ahol lakik m., a szerb lany meg ket tajvani, es ott vizipipaztak az arabok, mi meg csak mata-t ittunk (jo durva, olyan tea-fele), meg masik teat, ami azert annyira nem volt eros, meg a tajvani csoporttarsam adott valami szaritott cseresznyenek tuno dolgot, de nagyon rossz volt :-P szoval a kulturak osszecsapnak. remelem, a palacsinta jobban fog nekik izleni (:
a csoportomban van a cseresznyes tajvani, egy nemet srac, mark, aki tok aranyos (utalom a nemeteket), egy negyedik szir, viszont o katolikus, es a mi szireink nem szeretik (meg feherebb is, olyan europai kinezetu), meg ket amerikai csaj, es az egyik amerikaiangol akcentussal beszeli a spanyolt, de nem kicsit, es alig ertem. vaa. meg egy japan lany, aki eleg erdekes, meg alexander, aki orosz, de csak ott nem lakik mostanaban, hanem angliaban meg parizsban. a tanarno pedig mar, ez a neve, es jofej meglehetosen. holnapra mar feladott harom oldal hazit. es a konyvek 21 euroba kerulnek, amivel en egyaltalan nem szamoltam persze... fakdetsit.
es bekerultem a 2b csoportba, amit akartunk. pedig nem biztam benne...

5:09 du. |