vasárnap, július 25, 2004


facom a prímpostába, már megint nem jönnek meg a leveleim, még a kedves, jól megszokott spamek sem, és szerintem azok sem mentek el, amiket én tegnap írtam. (engelzizi, te vagy a kontroll. megkaptad?)

na a mai nap is izgi volt munka szempontjából, a rohadt turistákat zavartuk ki a misérol, mert ok pont akkor akarnak ott nézelodni meg fényképezni. úgyhogy a bejáratnál ment a cirkusz, rosszabbak, mint a gyerekek. de mind. meg hogy miért van belépo. persze, mindenki szeretné, ha senki nem fizetne semmit, osztán mégis ápolt lenne és karban tartott és kapna fizetést a takarítóno (meg mi is) meg lenne idegenvezetés meg restaurálva a freskó meg normális világítás meg friss virág a vázákban satöbbi satöbbi, de miért van belépo. lehet, hogy még ezerszer meggondolom, hogy legyek-e még idoszakosan is idegenvezeto. ja meg felvittem egy csoportot a toronyba, ami persze nem az én feladatom, de kaptam érte egy jégkrémet (((: akik meg ott töltöttek majd egy órát, mindent jobban tudtak nálam és minden bokrot megnéztek föntrol. nekem nincs türelmem az emberekhez. de a jégkrém jó volt.
megyünk majd nézni a nabuccot a szabadtérire, anyunak mondtam, hogy már nem megyek haza, tiszta mérges volt rám mindenféle miatt, jó kis hangulata van. nekem is... meg hogy nem tud nekem kaját hozni. egész nap ettem egy diós kiflit, egy jégkrémet meg egy-két nápolyit, és már akkor is negyed hat van, basszus.
na, most lesz egy három órás spanyolórám, aztán mari (a tanár) megy játszani a nabuccót, mi meg megyünk nézni. munkamegosztás, vagy mi.
jó sok unalmas dolgot leírok... ez biztos azért, mert e-mailt nem kellett írnom.

5:07 du. |