hétfő, május 03, 2004


mult heten vegre irtam tok jokat, de szar volt a blogger. (igazabol nem is irtam, csak ilyenkor ra lehet fogni erre, es jol be lehet csapni mindenkit. igazabol persze tenyleg irtam.)
allitolag maxpontos lett az angol emelt szintu erettsegim iraskeszseg probaja, amit nem nagyon ertek, mert a multkor mondta el a tanar, hogy mit hibaztam benne. na mindegy, csak igy sikerulne az egesz, aztan mar csak azon kell izgulni, hogy spanyolbol bukok.
juteszembe, az elobb irtam egy szegedi, spanyol anyanyelvu tanarnak, hogy majusban hianyzik a marim, azt helyette tartania kellene valakinek nekem orat. bar lehet, hogy ebbol nem lesz semmi, mert o ugye nem erti a magyart. azert angolul irtam neki.
a hetvegem rendkivul mokas volt, meglatogattam az osszes letezo nagymamamat, egyebkent meg baromira egyedul voltam; amennyire vartam az eucsatlakozast, annyira aludtam at. egyedul. es annyira nem buliztam szijjel magam a felvonulasnak meg a hosoknek a teren meg a millenarison. szemben azokkal, akik nem irtak rola annyi palyazatot, mint en, nem is tudnak rola semmit, csak dejo, hogy jo koncertek voltak. na mindegy. a szilveszterek se jonnek ossze soha.
deviszont spanyoltanulas.lap.hu

12:59 du. |