hétfő, március 22, 2004


leírtam most ide egy csomó dolgot, de még én se akarom elolvasni, akkor ti még annyira se olvassátok el. hát kitöröltem.

szeretném, ha tudná a világ, hogy én nem akarok bántani senkit, én nem akarok beképzelt lenni, ugye nem vagyok az?? ): ha annak tunök, akkor az csak azért van ám, mert önbizalomhiányos kis mocsok vagyok, akinek a tudatalattija bántásival akarja ezt palástolni, én pedig már nagyon régóta nem érem el a tudatalattit, hogy megbeszéljem vele, hogy ne tegye ezt. mindig csak a titkárnoje veszi fel a telefont, aztán elküld a francba, a tudatalatti pillanatnyilag nem elérheto, egyébként is, mit rinyálok, az én sorsom az, hogy szörnyeteg legyek.
mégis leírtam ezeket a randa dolgokat, hát tessék nektek. rágjátok meg, aztán engem köpjetek ki, le, szét.

2:00 du. |